torsdag 7 april 2011

Nervös..

.. inför måndagens möte med läkaren på kirurgen. Tänk om hon gör bedömningen att jag inte behöver opereras? Vad gör jag då? Bryter ihop och ger upp? Kämpar vidare? Jag kan ju inte gå runt och se gravid ut resten av livet :( Alla jag pratar med säger att det är självklart att jag ska få en operation, men är det det? Jag kan bara ladda mig full med argument och sedan hoppas att de håller med mig..

Önskan efter vårkläder har försvunnit :( Skulle behöva en vårjacka men orkar inte ens ta mig till stan och börja försöka leta eftersom jag vet att det inte finns någon jacka som sitter snyggt på mig (får ju inte ens in armarna i många jackor), då är det bättre att låta bli. Samma sak med jeansen som gått sönder, men det finns ju ändå inte jeans som blir snygga på mig så det är bättre att lappa och laga.

Känner mig bara allmänt nere och ledsen. Har ingen lust att vara ute bland folk och skulle helst hålla mig hemma, men jobba måste man har jag hört..

Inga kommentarer: