onsdag 20 april 2011

Träning!

Igår var jag på mitt första träningspass på Curves och det kändes bra! Jag orkade hela passet, klarade av alla övningar och visst känns det lite i kroppen idag men jag har inte världens träningsvärk :) Det var bara en maskin som jag får köra lite annorlunda pga min mage, istället för att trycka ner den så får jag följa med den ner och dra upp för då tränar den ryggmusklerna. Så skönt att vara igång! Nu gäller det bara att ta sig dit tre gånger i veckan, det är iaf mitt mål. Synd att de inte har öppet på lunchen, det hade passat mig allra bäst. Men många gånger kan jag ta tidig lunch och hinna träna innan de stänger kl 12.

Nu börjar det snart vara dags att cykla till jobbet oxå. Bara man slipper frost på morgnarna så kör jag. Tur att bussarna strulade i vintras för då får man månadskortet för halva priset just nu, då behöver jag inte fundera på om jag ska köpa månadskort eller bara rabattkortet. För jag lär ju åka buss då och då..

Inga kommentarer: