tisdag 22 mars 2011

VÅR!

Det är vår i luften, snön börjar försvinna och gångvägen till jobbet är sopad så man går på ren asfalt. Ljuvligt! Nu börjar jag bli sugen på nya vårkläder, skor och jacka iaf och sedan härliga promenader i solen :) Snart kanske det går att börja cykla till jobbet också, bara jag skaffar en ny sadel eftersom min blivit stulen.. Undrar vem som ville ha min gamla slitna sadel och dessutom snodde den när cykeln stod inne i cykelförrådet..

Fyller år snart och på önskelistan står det bl a en cykeldator och stegräknare.

Jag ska göra i ordning en bok (Viktboken) där jag skriver ner vad jag gör och hur jag gör för att gå ner i vikt. Ska verkligen ta tag i detta nu. Dags att damma av boken om isodieten! Gick ju en viktkurs för två år sedan så jag ska leta fram anteckningarna från den och kolla på mailen från hälsocoachen för de har jag sparat :) Wish me luck!

Inga kommentarer: