tisdag 17 mars 2009

Chokladsugen

Nu går det trögt.. men jag är ganska duktig ändå, om det bara kunde börja visa sig på vågen så skulle allt kännas bättre.. Och så är jag så sabla chokladsugen hela tiden nu de senaste dagarna. Men igår när jag föll för frestelsen och köpte en liten chokladbit så smakade den ingenting! För jag köpte mjölkchoklad och har nog bara ätit mörk choklad ganska länge.. vad besviken jag blev, men samtidigt var det ju bra för nu lär det ju dröja innnan jag köper en sån igen. Nåja, det är bara att fortsätta att kämpa på, någongång måste det ju börja ge resultat.

Igår sken solen och det såg så vårigt ut så jag började fundera på när jag ska kunna börja cykla till jobbet. Idag regnar det, ibland snöblandat, så det är nog bara att inse att det dröjer innan cykeln plockas fram :( Kanske skulle lämna in den för en liten uppfräschning nu så att den är redo?

Inga kommentarer: