lördag 4 april 2009

Yes!

Testet gick bra mycket bättre än jag förväntat mig! Visserligen bara -1,1 kg totalt, men jag har gått ner 3 kg fett och lagt på 1,8 kg muskler så det går ju helt klart åt rätt håll! Nu är det bara att fortsätta på samma väg, det här kommer jag att greja! Det är tydligen väldigt ovanligt att man ökar muskelmassan när man försöker att gå ner i vikt sa hälsocoachen Fia, men det är ju ett plus för ju mer muskler man har desto mer fett bränner kroppen i vila :) Detta sporrar mig verkligen att fortsätta att jobba på, för hade jag bara vägt mig och gått ner 1,1 kg så hade jag nog gett upp igen. Nästa mätning är om 8 veckor.
Nu unnar jag mig en helg med pyssel, först lördagen på Mixen med en massa andra pysslare och på söndag blir det Syfestival med guddottern :)

Inga kommentarer: